Neslim123 merhabalar. 3 ve 5 . Ayında yaptırırsan iki doz yapman gerek ve İlk dozu en geç 14. Haftaya kadar vermiş olmalısın ikinci dozunda 24. Haftaya kadar yapmalısın. Ben bebeğimi emzirip 1 saat bekleyip daha sonra bir kere sağ damağının içine sıktım 5 dakika bekleyip sol damağınına sıktım zaten iki sıkılmada bitiyor kusan bir bebeğim olduğu için hemşire böyle yapmamızı söyledi ayrıca 1 saatte sonrasında bekledim meme vermedim. Kusma feln olmadi çok şükür. Kusarsa ikinci dozu yaptirmaya gerek kalmaz kusmasın dedi o gün 1 saat dik şekilde kucagimizda gezdirdik esimle ☺️🙏