Neslim123 belki bi yeri ağrıyodur yada ilaç ağır gelmişte olabilir. Benim kızım verem açısını olduğu gün hiç huzursuz değildi ama ertesi gün ne uyku ne mama ne meme ne de iki dakika bırakmaya gelmiyordu. Her çocuk çok farklı. Verdiği tepkilerde farklı olacaktır. Zaten bazı çocuklarda kusmaya sebep oluyomuş galiba internette bi sayfada gördüm.