Neslim123 Bebeğim 2 ay 28 günlük bugün rota virüs aşısı yaptırdım ama yaptırdıktan 10 dk sonra çok Fazla kustu eve geldik emdikten sonra yine kustu doktorunu aradım 2 saat emzirmeyin dedi ama bişey olur diye korkuyorum bu aşıyı yaptıran varmı?
ikibebedublekahve Neslim123 ilk bir saat kusmaması gerekiyor diye biliyorum bizde geçen hafta yaptırdık sabah yaptırdık akşam çok fazla kustu bir gün boyunca sürdü bu kusması
Kuzeyinko Neslim123 içinde birkaç damla bile kalsa tutuyormuş bıde doktor öyle demişti genelde her bebek kusuyor çunku aşıyı
Yigitsvlm Bizimse öyle oldu damla damla aç karnına verdi hemşiremiz ama bizim ki beş dkka sonra kustu ve o gün boyu kustu durdu aşıyı kustu büyük ihtimal ikinci dozunu yaptırmak istemiyorum bu yüzden adam bilmiyorum da
Neslim123 Kuzeyinko bilmiyorum ama çok üzüldüm babasıyla birbirimize girdik yaptırmasaydım keşke bile dedim hatta
Teemo07 Neslim123 zamanı zaten.. Bende 3 ve 5te yaptırdım. Genelde ilacı verdikten sonra beslemeyin ve ilk 20 dk kusmasın dikkat edin derler. Bundan yola çıkarak kusma normal sanırım. Yan etkilerinden biri olabilir belki. Bir de ishal yapıyor.
Yasemin38 Neslim123 korkma birşey olmaz. Aşıdan sonra dikkatli bir şekilde sarsmadan kaldırmak gerekiyordu yapan kişi hiç uyarı bilgilendirme yapmadımı
Neslim123 Yasemin38 hayır hiç uyarmadı bizde cok sarsmadık ama sırf bir sorun olmasın diye kendi doktoruna getirdim bide valla hep derim özeller parayı alana kadar ilgileniyo zaten
nazlieylul Neslim123 olabiliyormuş kusma ama aşı geçerli olmuyomuş kusarsa malesef bnde ikizlerime ysptırırken öğrendim