Evet diş. Bizim de 4 aylikken basladi, 5 bucuk aylık şu an. Bi kac gun önce cikardik. Uykusuzluk cok kötü, hâlâ da devam ediyor . Uyumuyor. Dis kasiyicisini buzluga atip sürüyordm, sogan sürdüm , karanfil zeytinyagi sürdüm. 2 gece once artk tükenmiştim, calpol verdm, jel sürdm. Biraz uyudu. Ilk gece uyudu, 2 . Gece hic etki de etmedi. Yani cok zor bi sürec. Bol bol sarilin, bolca emzirin, çünkü onlar icin daha zor bi süreç. Sevginiz ve emzirebiliyorsaniz eger, en iyi ilac ikisi.