Busemehmetbora Papatyammavi merhabalr bugun domtora gittk doktor alrt dısler bayagı sertlesmıa dedı ortalama ne zaman cıkar cıglık ata ata uyanuyı:(
Pinarerdem1 Busemehmetbora kıyamam kuzuma ya inşallah diner ağrıları, siz bol bol kasiyin dişleri soğuk kompres yapın iyi gelecektir inşallah
Busemehmetbora Pinarerdem1 birde seyi sorucam asıl sormam gerek demır ılacına baslattı doktor oda gaz yapıyor ıkısı üst üste geldi siz kullandınızmıü
Pinarerdem1 Busemehmetbora Evet mecbur kullanıyoruz, bizde de kusma yapıyor, zaten kusmuklu bizim ki 1 yaşında bakacaklar işte ondan sonra kullan kullanma dermi bakacağız