Busemehmetbora https://resimyukle.io/r/3GEja3yHci hanımlar bakarmısınız bebegım 2 gundur cok huzursuz atakta bıttı 4 ay 17 gunluk cekebıldımmı emın degılım arka tarafta hafıf sıslık var sankı
Pinarerdem1 Busemehmetbora büyük ihtimalle 1 aya kalmadan çıkar bizimki de böyleydi 4 buçuk aylık iken 1 ay sancısı oldu nerdeyse 5 buçukta çıkardı.
Ayse252125 Busemehmetbora evet canım diş bu bizim de 4 aylıkken böyleydi 6 buçuk aylık olduk hala tam çıkmadı bir tanesi bugün patlamış ama çok zor 10 gündür uyumuyoruz 😩
Sevimliayicik Busemehmetbora Evet canım diş ama bir anda çıkmaz aylar önceden belirtileri başlar zaten ama daha var sizinkinin çıkmasına gibi görünüyor
Busemehmetbora Pinarerdem1 2 gundur anamı aglatıyor aglayıp duruyor sızınkıde boylemıydı ? 1 ay bıyle surerse yandım:)
Busemehmetbora Pinarerdem1 merhabalar bugun doktora gittik alt dişler sertlesmıa bayağı dedı doktor bu durumda tahmınen ne zaman cıkar. Uykusundan cıglım ata ata uyanıyor:(
Pinarerdem1 Busemehmetbora bide 4. Ay atagindan sonra huyları acayip değişiyor uyku düzeni vs. Bizde meme reddi de vardı ama evet 1 ay sürdü inşallah sizin daha kısa sürer 😂
Busemehmetbora Ayse252125 şu an mahvoldum😂 uyumuyor ağlıyor durmadan zaten belırtıler sızdede vardır e bunun ne zaman cıkacagı bellı degıl mı pekı:(
Ayse252125 Busemehmetbora valla bi anda çıkıyor sanıyordum ben ama öyle kolay değilmiş bizimki gece bi başlıyor sabaha kadar
Busemehmetbora Ayse252125 şu anlık gece bir şey yok gunsuz uyumuyor yatagına koydugumda uyuyan cocuk aglıyor bırde gecelerı olursa bıterım ya 🥺🥺🥺
Ayse252125 Busemehmetbora Allah kolaylaştırsın zor ama geçecek insalalah İnan her yolu deniyorum bende jel felan alabilirsin zeytinyağında biraz karanfil bekletip onu sür
Busemehmetbora Sevimliayicik 3 aylıkken dr jel vermıstı belırtıler vardı aslında ama huysuzluk falan yoktu
idilolo Sevimliayicik ya benimki 4 aydır çıkartamadı :(( bembeyaz oldu artık hala yok çıkmıyor yeri belirginleşti.
idilolo Busemehmetbora devam hem de ne huysuz gece çok sık uyanmaya başladı salyası akıyor ağlayarak uyanıyor. Ateşi çıkıyor arada