Bebeğim 9 buçuk aylık. Ek gıda alıyor ama anne sütü daha ağırlıklı. Bazı gün çorbasını tam bitiriyor bazen 2 kaşık alıyor mesela belli olmuyor. Ayrıca hiç enerjim yok,her gün bir yerlerim ağrıyor. Bebeğim çok ilgi isteyen bir bebek,yoruluyorum. Hem bu sebepten hem sütümde azalma olursa diye tutmayacağım. Allah ömür verirse seneye inşaAllah .