Comologgo aslında tutmak istiyorum ama bir göğsümde süt yok, yaradan dolayı emziremedim, diğer göğsümün de susuz kalmaktan etkilenmesinden korkuyorum. Aynı zamanda hayatımın en zayıf dönemindeyim, hem kilo olarak hem de bünye olarak, ayda 2 kere hasta oluyorum resmen. Bu sebeplerden dolayı muhtemelen tutamayacağım