Comologgo kızım 8 aylık, günün büyük bi çoğunluğu anne sütü alıyor, ek gıdadan önce anne sütü+mama olarak ilerliyorduk ama mamayı günde 1 kere veya 2 kere içiyor şuanda. Ek gıda yiyor günde 3 ana öğün olarak. Zorlanıcağımı düşünmüyorum, iftar sahur arası güzel beslenip suyu yeterli bir şekilde içersem sütümde de azalma olmaz inşallah. İlk kızımdada öyle yapmıştım hiç bir sorun yaşamadım. Rabbim tuttuğumuz oruçları kabul etsin inşallah. Sütümüzde bol olsun🤲🏻🕊