Glsmuz amacım asla kıyas yapmak değil kilo kıyası en saçma şey bence her bebek farklıdır bu zanşmanaskadar takılmıyordum kiloya zaten doğduğundan beri tombiş bir bebek doktor öyle söyleyince ilerde bi sıkıntı olur mu diye korktum ama anne sütünden sorun olacağını zannetmiyorum