momand_dad12 benim oğlum fa aynı kiloydu, öyle birşey denmedi . Anne sütü obez yapmaz , istediğin kadar emzir dedi , Yardımcı docentti biri ,aile hekimi doktorumuz da aynı şekilde söyledi, 21 aylık şimdi zaten zayıfladı , kilosu yaşından sonra sabitleniyor , sen rahat rahat emzirmene bak