momand_dad12 benim de bebeğim aynı durumda 9,5 aylık 13 kg. 2 aylıktan beri kilosu hep üst sınırı geçmiş durumda. Eşiniz ya da siz bebekken kiloluysanız eğer genetik bir durum oluyor. Bizimki genetik. Doktor bana da anne sütünü azalt ek gıdayı arttır gece hiç emzirme dedi ama ben uygulamıyorum. Küçücük bebeği sütten kesememem büyüyünce zaten kg verecek, kaldı ki son 1 haftadır zaten emeklemeye başladı daha çok hareketlenecek. Tavsiyem ek gıdayı arttırın evet ama emzirmeyi tamamen kesmeyin sakın.