Benimde büyük oğlumun ismi Mustafa Taha. Mustafa hem benim babamın adı hem eşimin dedesinin adı peygamber efendimizin adı diye başına mustafa koyduk ama genelde taha diyoruz küçük oğlumun adıda kemal ata onuda eşim istedi onada ata diyoruz sadece kemali koymasamıydıkki diyorum bazen ama adıyla yaşaşın kuzucuklar