melis_duru Deletedmom0001 iki isim pişmanlıktır 😂 benim iki ismim var ve anneme bu konuda hep kızmışımdır ne gerek vardı da koydun, tek isim neyine yetmedi diye 😂
Halosmom Gamzemert halil enes. Halil kayınpederimin adı. Enesi de ben koydum. Eşimin tarafı halil diyor benim annemler ablamlar enes diyor. Ben hala bebek çocuk falan diyorum. İkisini de söylemek gelmiyor içimden...
Bglm18 melis_duru teşekkür ederim evet güzel ama Hirada aklım kaldığı için sadece yoksa Nisa ismide güzel dediginiz gibi 😊
UmutReyhan Ben pişman değilim umarım oğlumda pişman olmaz 😊 2 isimli olup 1. Yi hiç kullanmayıp çocuğuna 2 isim koymakta nasıl bir şey oldu birden oldu anlamadım 😂 Yağız Umut ❤️ ( Umut’u ilk kaybettiğimiz oğlumuza niyetlenmiştik)
Gamzetrl Gamzemert çaktırmadan yavaştan yavaştan mert diye hitap et sorarsa niye söylemiyosun diye zor oluyo filan dersin😊 benim kızımın adı da Güneş adı gibi yaktı bizi 😃 9 aydır ne uyku var ne yemek
Gamzemert Gamzetrl evet çekine çekine bunu yapıyorum ama acaba yaptığım hainlik mi Ya? Adam babasının ismini koymuş ben babasını tanımadım bile bir derdim olamaz yani. Adını unutturmaya çalışıyor gibi alttan iş çeviriyor gibi hissediyorum böyle de.
Serpil11 Kızımın adı Ece Yağmur oğlumun adı Ali Kağan beraber koyduk eşimle ilginç olan bizim taraf benim koyduğum ismi kullanıyor eşimin taraf eşimin koyduğu ismi 🤣🤣
Gamzetrl Gamzemert istesende unutturamazsinki kimliginde omur boyu onunla o isim ama baba tabiki bide kaybetmişsiniz esiniz için önemi büyük
Ikierkekannesi Deletedmom0001 benim iki oğlumun isminide peygamber efendimizin torunu olan Allah dostu bir zât koydu biri nuh diğeri abdulhâdi ikisinide çok seviyorum ama kendim koysaydım muhtemelen ikinciyi nasuh koyardım zira yeni nesil isimleri ve sırf değişik olsun diye konulan manasiz abuk sabuk isimleri sevmiyorum 🤷♀️
Ikierkekannesi Deletedmom0001 benim iki oğlumun isminide peygamber efendimizin torunu olan Allah dostu bir zât koydu biri nuh diğeri abdulhâdi ikisinide çok seviyorum ama kendim koysaydım muhtemelen ikinciyi nasuh koyardım zira yeni nesil isimleri ve sırf değişik olsun diye konulan manasiz abuk sabuk isimleri sevmiyorum 🤷♀️