NaimeYilmaz seydaac benımkı de aglıyor sakınlestırıp emzıgını verıp tekrar yatırıyorum bazen 10 kere yaptıgım oluyor 🤦🏼♀️
seydaac NaimeYilmaz benim kızım emzik almıyor malesef 🤷🏻♀️ o yüzden çok zorlanıyorum emerek uyumak istiyor ama karnı tok olduğu için ememiyor sinirleniyor hep böyle bir döngü içindeyiz. Emzik de katiyen almıyor 😓
Elifsu Aselikra Benim Kızım ayakta sallanmaya alıştı sadece ayakta sallayarak uyutabiliyorum. Ayaklarımın arkaları yara oldu artık kanıyor sallamaktan.
seydaac NaimeYilmaz Amin sağol, ben de 3.gün denemeye başladım ama yok tutmuyor 😓 sallama konusunda da çok direndim 2 ay sallamadım ama malesef başka çare kalmadı ayakta sallanarak da olsa en azından uyuyor biraz 🤷🏻♀️
AhseninAnnesi Kızımı da 40 gün boyunca salla salla helak olmuştum. Sonra uykusu çok gelinceye kadar beklettim gezdirdim kucağımda sonra emzirdim, bu sefer memede uyumaya alıştı ama sallamaktan bi nebze daha iyi. Sallamaktan yorulanlar deneyebilir ☺️
Duygual Aselikra Hiç sallamadım ben, pış pışlayarak uyutuyorum doğduğundan beri 2 aylık oldu. Sallamaya alıştıran arkadaşlarım çok pişman sakın alıştırma dediler. Omzuma koyup sırtına vuruyorum öyle uyuyor, ya da emerken uyuyor.
YamacDemirinAnnesii Aselikra 5. Ayına kadar ayağımda salladım şimdi memede uyuyor 💁🏻♀️ Hiç sallamıyorum artık
seydaac NaimeYilmaz yok yapmıyorum ilk doğduğu zaman alıştıramadım hastanede yattı serumlar yüzünden kundak yapamadık şimdi kundak yapınca daha çok ağlıyor 🙄
YamacDemirinAnnesii Aselikra Hep meme de uyuyor sonra yanından kalkıyorum o uyumaya devam ediyor 💁🏻♀️
NaimeYilmaz seydaac bende 2 aylıkken basladım aslında uykusu oldugu ıcın aglıyordur kundak yapıp pış pış +süpürge açıp pat pat yapmayı denersenız basarılı olablr 🤷♀️