seydaac Aselikra Edakaraogln#139025 Ayy benim kızım da aynı 😓 kolik olunca bütün yöntemleri denedik ayakta sallanmaya alıştı. Ayakta kalırsa 2 saat uyuyor bırakırsam 30-45 dk uyuyor en fazla hemen uyanıyor 😓
Alpgdd Eşimde bi kaç kere ayağında salladı ama izin vermedim. Ayakta sallamak iyi değil diyorlar. Bebek arabalarının anakucağı var bende 2 tane. 1i evde sabit onda yavaş yavaş sallıyor eşim. Geceleri yatakta emerken uyuyor ya da göğsüme yatırıyorum poposunu pışpışlıyorum hem gazını rahat çıkarıyor hem de uyuyor. Hafifçe yan dönüp yatağa indiriyorum uyanmıyor. Ayakta sallayınca bırakınca ya da yatağa almak isteyince uyanıyor.
Ayaz0608 Aselikra 2 aylık bebek ayakta mi sallanır diyen çoķ oluyordu yalnız değilmişim 😄 gaz sancısı yüzünden alıştık bizde maalesef sonra enfeksiyon oldu oğlum da bende memnunuz
Aselikra Ayaz0608 oo ben ne zamandr salliyorum oyle uyuyor napalm uyusunda nasil nerde diye bakmiyorm artik 😀😀
Ulku Deletedmom_297 ahands xok guldum ayni ben nerede salladigim uyuttugum belli olmuo bazen memeye bantla baglayip cocugu uyutmuyi dusumuom 🤣🤣saka tabi
Cansurella Funda off off hayalımdeki bebekti öle bir bebek ama maalesef ki bende sallıyorum arkadasım emzirio yatagına bırakıo cocuk pilot benimki aska tam bir cadı
Utkuayazim Yeterki huzurlu uyusun onemli olan onun huzuru degilmi.. el de olsa ayak da olsa mutlaka bizi ve sicakligimizi hissediyorlar.. ve guvenle uyuyorlar bence.. onemli olanda bu.. 😍
Utkuayazim 2 bucuk ayligiz.. gunduz 1 saat kadar ayagimda uyuyor. Sonra sirtinin agridigini hissediyorum kipirdamaya baslayinca hoop gogsume yatiriyorum. Yarm saatte oyle.. 😚 mis gibi 1 bucuk saatlik uyku.. 9 ayin hasretini cikariyoruz 🤗 tabiiki bu soyledigim ilk gebelikler icin baska cocuk varsa o ayri konu 🤗
MasalAda Aselikra benimki kucağımda hoplaya zıplaya uyuyo keşke ayağıma alışsa çığlığı basıyo ayağa alınca daha rahat bence
deletedmom2200 Aselikra eşim bazı kitaplar okuyor onlara göre eğitim çok kolay ama anneler dayanabilir mi bilmiyorum çünkü 3 günlük bir alışma sürecinde beşiğin içine bırakıp hiç dokunmadan yarım saat bazen 1 saat ağlamasına dayanmak gerekiyormuş 😭😭😭
NaimeYilmaz seydaac benımkı de aglıyor sakınlestırıp emzıgını verıp tekrar yatırıyorum bazen 10 kere yaptıgım oluyor 🤦🏼♀️