Aselikra Kizim 2 aylik ayakta sallayarak uyutuyorm baska turlu uyumuyor malesef. Siz nasil uyutuyorsunuz ayakta sallanmaya alistimi bebisleriniz aljsack diye korkuyirm
Deletedmom_297 Aselikra meme de uyuyor basende ayakta salıyorum 2 aylığız bizde bazen de ninni söylerek yatırıyorum benim ruh dırumuma bağlı😄
Alimran Aselikra alıştırma lafı yanlış bence çocuğu koy yatağa uyusun diye bakamazsın sonuçta illaki sallanmak pışpışlanmak istiyor 2aylık daha kücücük başka nasıl uyurki bilen varsa söylesin 😊
deletedmom2200 Aselikra biz 3 farklı beşik aldık ama bebiş ya kucakta ya ayakta uyuyor alıştı sıcağımıza ama şuan çalışmıyorum varsın bana alışsın ilk 3 ay çok önemli olabildiğince yakın olun sonrasında uyku eğitimi vermeye başlarsınız 🙏🙏🙏
Funda Aselikra bizler alıştırıyoruz sallamaya sonra nasıl sallamadan uyuturuz moduna geçiyoz😁 bende sallayarak uyutuyorum gazlı bi bebek alıştı artık ama sallamadan uyutanlar yatağına koyunca kendi kendine uyuyan bebeklerde var tabi şans meselesi 😂
Ulku Deletedmom_297 ahands xok guldum ayni ben nerede salladigim uyuttugum belli olmuo bazen memeye bantla baglayip cocugu uyutmuyi dusumuom 🤣🤣saka tabi
deletedmom4842 Alıştı tabii ama ara ara salıncağına koyuyorum ayakta kalsa 2 saat uyur salıncakta 45 dk 1 saat arası zor uyuyor
Aselikra deletedmom4842 benim kizimda ayni canim ayaktan inince uyaniyor Allahtan gece oyle degil besiginde uyuyor
Aselikra Alimran oyle tabi ama one soylemekk istemedim ayakta sallayarak uyutuyorm ama bazen yerine koyunca hemen uyaniyor devamli sallanmak isteyebiliyor alismaktan kastm bu 😊
Cansurella Funda off off hayalımdeki bebekti öle bir bebek ama maalesef ki bende sallıyorum arkadasım emzirio yatagına bırakıo cocuk pilot benimki aska tam bir cadı
deletedmom2200 Aselikra eşim bazı kitaplar okuyor onlara göre eğitim çok kolay ama anneler dayanabilir mi bilmiyorum çünkü 3 günlük bir alışma sürecinde beşiğin içine bırakıp hiç dokunmadan yarım saat bazen 1 saat ağlamasına dayanmak gerekiyormuş 😭😭😭
Ctnayse Benim çocuklarım 9aylıklar kız kendi beşiğinde yatar uyur nadir sallanmak ister ama oğlan sallanmak istiyor her türlü. Yani çocuk nasıl istiyorsa öyle yapıyoruz. Asla sallamayacağım dedim salladım. Asla şunu yapmam dediğim şeyin hepsini yaptım 😂
umay1520 Calla bizimkinin bi vakti saati var geldi mi sızıp kalıyo kucakta falan ya da emzirirken uyuyo
Melikeyigitemre Aselikra malesef canim ayakta salıyorum bende sussun diye herseyu deniyoruz alışti benimki .😆😕
Aselikra Melikeyigitemre bende salliyorm valla sussunda diyorm ama bu sefer birakamiyorm ayagindann sinir oluyirm😀
YunusHocan Hemde ne alisti gazli kolik bebekti suan 5 ayligiz koliklik bitti ama sallama devam napalim 🤷🏻♀️