Aysudincaysu
İlk üç ayda bebekler sallanmaya alışmazmışlar sadece korktukları için annesini istedikleri için yanınızda olmak isterlermiş ben sallamayan annelerdenim 6.5 aylık olduk bir kere bile ayağıma almadım kızlar 🤗 ve ilk üç ay çok gaz sancımız vardı nasıl yaptım diye sorarsanız üç aydan sonra beşiğine bıraktım bizimki öyle kundak falan istemedi şansım emzik tutuyor olmasıydı belki
Şuanda da çok hareketli oldugu için o uyuyana kadar yanında uzanıyorum sırtını sıvazlıyorum başını okşuyorum ve o ne kadar söylenirse söylensin hiç sesimi çıkartmıyorum öyle kendi kendine uyuyo ama sabırlı olmak gerekiyo gerçekten bazen 1 saat boyunca uyumasını beklediğim oldu 😂