Altayaaa 2 aylıkken düzeldik biz.
şu an 3 buçuk aylık
genelde akşam 10 da , en geç 11 de Uyur. Gece 3 gibi kalkar mamasını yer 5 10 dk içinde gazını çıkarırım Uyur. Daha sonra 7 de kalkar manasını içer Uyur. Şimdi de hala uyuyor aşkım 💓 10 gibi kalkar tahminen
2 aylıkken beri böyleyiz zaten doğduğundan beri uyku konusunda bana asla sıkıntı çıkarmadı..
gündüz uykuları düzensiz nerdeyse 1 2 saat falan Uyur gerisi hep uyanıktır akşama kadar