Asyaa34 ben birşey yapmadım doğrusu kendiliğinden gece kalkmamaya başladı, ben doğduğundan beri hiç kendim uyandirmadim hep kendi kendine uyandı müdahale etmedim yani, dış çıkarttığı zamanlar hariç çok gece kalkmaz zaten kalksa da oyun oynamıyorum çok konuşmuyorum isiklri açmıyorum bid gece uykusu rutini yyaptim galiba onların meyvesini yiyorum, yaklaşık 2 haftadır geceleri kalkmıyor, zaten kalktığında da emip geri uyuyordu