Altayaaa Benim oğlum 3.5, kızım 2 yaşında okula gittikleri için sabah 7 de uyanıyorlar, 12 de öğle uykusu 2 de uyanıyorlar, akşam da 8 de uyuyorlar.. Haftasonu da aynı şekilde devam.. Ayrıca 24 günlük miniğim var 40 çıkana kadar kafasına göre takılcak sonra uyku düzeni kurucam sanırım, umarım, galiba 🙈🤣🤣🤣