ofkelisirin Altayaaa 😅😅 kızım 6 buçuk aylık 9,9:30 gibi uyanıyor benm gözümden uyku akarken 😅 Ama böylesi daha düzenli oluyor öğlen uzun uyuyor artık
Bilge_anne27 Minisinannesiii aynı durumdayım 8 de uyanırdı arada 9 olunca mutlu uyanırdım şimdi 7 - 7.30 da uyanıyor bende mi yanlış dua ettim acaba 😊
2cocuk_1anne_ ferlazen Bi mahsus yok tabiki ama ay olarak söylenince daha iyi takibini yapıyorum ben Size kalmış bşr ley tabiki 4 ay 10 günlük olabilir
ferlazen 2cocuk_1anne_ 130 günlük demek 5 ay 10 günlük mü demek yoksa 4 ay 10 günlük mü? :/ yani şuan 5. Ayına girdi gün alıo :/
Ecemilaninannesi Bizde 17 aylığız gece 1 de uyuyor gece ara ara memeye kalkıyor sabah 10-11 gibi de uyanıyor gündüzde 1 kez uyuyor 1 buuçuk 2 saat nasıl erken yatırmaya alıştırcam bilmiyorum
Asyamine PurpleTail ya bunu nasıl başarıyorsunuz😔 kızım 6 aylık. Gündüz 40 ar dk dan 3 kez uyuyor. Gece 10 da yatıor. Sabah 6.30 7.00’de kalkıor😔 zaten gündüz uykusu kısa. En azından gece erken uyusun istiyorum ama o da olmuyor😔
PurpleTail Asyamine gündüz uykularını düzenlemeniz gerekiyor. Artık uyku birleştirmesi yapabilir durumda destekli mi uyutuyorsunuz?
YeniAnneIstanbul Asyamine aslinda bebekler icin aaat 06:00-07:30 arasi kalkmayi tavsiye ediyorlar yani bebegeniz guzel bir saatte uyaniyor 😊
Baakpnr- Altayaaa 3,5 aylık kızım sabah 5 te uyanıyor Ya hep 🥺 sonra tekrar uyutana kadar 7-8 oluyor . Hep 5 te mi uyanacak nasıl bunu düzeltebilirim 🥺
Babykaraniko Altayaaa 3ay 10gunluk gece 1de yatıyoruz 5de acikiyoruz geri yatıyoruz 8de kalkıyor 9da yatıyor 11de tamamen uyanıyor bidaha akşama kadar 🤣
Meryemtrksoy Cherryblossom haha yalnız değilmişim elhamdulillah bende bi bende var zannediyordum artık her sabah aynı yahu her sabah 🤦🏼♀️
Civciv222 Altayaaa ya benimki 8 aylık 1 de yatıyor 9 da kalkıyor 🤨 sonra gün içinde uyur anasını kaldırır kendi yatar artık 🤣🤣
tmrskbr Mehtapugrlu 2-3 gün erken uyandır akşamları da duş aldır erkenden. Döngüyü kırmalısın. Gece karanlıkta uyumaları lazım büyüme hormonunun salgılandığı zaman uyuyor olmalı
2lotus Bugun 7 bucukta ayaktaydilar. Yani dertleri ne anlamadim yatin uyuyun sizden bisey bekleyen yok suan beji erkenden uyandiriyorlar bende onlari buyuduklerinde uyutmicam 😜😅