Mucize_ Baakpnr- uç gitsin hazır fırsat başa gelecekse bitlis aydın arası bir sürü km kara yolu daha sıkıntı 😁
alinsmom1 Baakpnr- 🥰🥰 3 ay ara vermiştim Mutki’yr yeni geldim nasıl iyi geldi hemmen sende ara vermelisin bence uçak vs düşünme 😂
Selda03 Baakpnr- ben de Van’da yaşıyorum uçak fobim var. Bebeğim 1 aylıkken memlekete gitmem gerekiyordu mecbur eşim de bizimle geldi sonrasında o geri döndü uçağa bebeğimle tek binemezdim 😥 eşiniz sizi uçakla götürüp dönsün
Acelyaooacelya Baakpnr- evet gercekten hayatımı cok zorlastırıyor en yakın zamanda kurtulmak istiyorum yaa
Gryffindor Baakpnr- Gerçekten herkes bana bir şey yok çok rahat diyor ama ben malesef kalbime güvenmiyorum. Gondolda bile kalbim sıkışıyordu uçağı hiç düşünemiyorum