Bende korkardım uçağa binmekten ailem Bursa’da ben Diyarbakır’dayım kızıma hamile olduğumda çok kötü geçiyordu hamileliğim eşimde görevlerden dolayı izin alamıyordu baktım olmuyor hergün hastaneye gidiyordum bulantıdan dolayı eşime söyledim biletimi al gidicem çünkü Kimsem yoktu yanımda cesaretimi topladım ve tek başıma bindim uçağa korkulacak bişey yokmuş alıştıkça sürekli gidip geldim uçakla