Baakpnr- Benim de uçak fobim var ama şöyle düşünün gideceğiniz yere bebekle arabayla gitmek sizin için cok daha zor olacak, ben bebegimle arabayla uzun yola ciktim gercekten cok zordu. Ucaga bineceksiniz ve ineceksiniz. Aslinda ucak bir nimet🙈 Ben de her bindigimde anksiyete atagi geciriyorum ama kendimi sakinlestiriyorum bir sekilde aslinda en guvenli yolculuk ucak ama iste insan korkunca korkuyor anlayabiliyorum🌸