Korkmanıza hiç gerek yok zaten binmişsiniz. 1 kere yapmışsınız yine yapabilirsiniz. Yanınıza kulaklık da alın eğer bebiş uyursa müzik dinlersiniz. Bu arada benim de mr korkum var 😆 böyle konuşarak yenilen bir şeyse benimkini de yenelim 😜 daha önce 2 kere girdim 3. Girişimde tamamlayamadım işlemi çıktım 8nde tekrar girmem gerekiyor