Gryffindor Anneyim11 Psikolojik sanırım. Sonuçta hiç binmedim korkumu tetikleyen bir şey olmadı ama havada olma düşüncesi aşırı korkutuyor beni. Anneannem ilk kez haca giderken bindi kadın uçağa binmenin çok güzel bir şey olduğunu anlatıyordu 😃
Anneyim11 Gryffindor bunu demek istemiştim ürkütecek bişey yok aslında kendi kendimize sıkıntı yapıyoruz🫠Evet hayranım öyle teyzelere hiçbirşey yokmuş gibi rahatlar ahahah