Burcugkmn19 Nilikra kabız olmaması ıcın zeytinyağı damlatabılırsın mamasına ılk basta normal aptamil kullandm kabız yapmıştı ole yaptım ama sonra araştırdım conformıl kabız ve gazı onluyormus dıye buna gectm
AygulSina Nilikra aliyor cnm oglenleri nerdeyse bir kase pure yiyiyor. Bebegin bu yuzden kilo alamiyor olabilir
Minti Nilikra bebelac gold devam edın mamasının içine bi tatlı kaşığı zeytin yağı koyun havalar sıcak su içirmeyi unutmayın bır ıkı haftaya düzene oturur bir de d vit kullanıyorsanız probiyotikli prebiyotikli olanı tercıh edın ben öyle yapıyorum
Nilikra Minti d vitamini nutrigen toz olanı kullanıyoruz ondan sıkıntı yaşamadım hiç kabız olmazdı aklıma direk mama yaptı geldi
AygulSina Nilikra hippi bi dene cnm ogmuma verdim ben ondan türküyeye tatile gelmistik ve mamasi bitmisti malesed hipp aldim organikte combiotikte icirdim hic bir sıkıntı yasamadik
Nilikra AygulSina bgun başladım hipp diyen çok oldu bakalim denicem bi kaç gün bunu içer inşallah. Aptamil bize hiç kilo yapmadı 2 ay geriden geldiği icin kilosu ona takigim biraz
Leylaburhan Canım benim hipp kullanıyorum ben organik bir mama anne sütüne de en yakın mama,kabız kesinlikle yapmıyor benim oğlum çok severek içiyor ve kilo alımı da gayet iyi denemeni tavsiye ederim
Nilikra Leylaburhan bgun başladım canim hala 60.80 ml iciyo mama mi sevmiyo anlamadım 3 4 gün denicem bu nda inş 100 150 içtiğini görürüm ona bile şükredicem:)
asocialmom Janset2105 neden neden neden 😂 doyurucu değil diyorlar 🧐 ben de o a geçmek istiyorum ama kilomuz zaten düşük kilo alsın istiyorum 😔
Janset2105 asocialmom valla doyurucu değil derken neye göre 😂😂 benim oğlum her ay en az 1 kilo alıyor daha ne kadar alması gerekiyor bi bebeğin 🧐 benim için sancı ve kabızlık yapmaması da önemli. Günde en az 3 kere kakasını yapıyor
Nilikra asocialmom aptamil ve bebelac a göre daha değişik tadı. Mamaların hepsine kızımdan önce ben içiyorum zaten 😂