Kızlar canim anneler 💮 6. Aya girdiğimizde mama başladık kizima sütüm kesildiği icin. Kilosuda az gidiyordu doktorumuz aptamil 2 başlayalım dedi başladık. Gün-de 3 biberon 60 80 ml arası iciyodu ek gıdaya düşkün biraz ama kabızlık yaşamadık hiç. Sonra 7.5 aylık olduk kontrole gittik doktor kilosuna baktı 1.5 ayda hiç kilo almamış mamayı ne kadar iciyo dedi 60 80 ml dedim aptamili sevmemiş sevse 100ml içerdi dedi degistr dedi ve bebelac golda karar verdik. 3 gündür kullanıyoruz onu 100ml içiyor ama gel gelelim kabız oldu 🤦♀️ şimdi ben hangi mamayı kullanam ay bana bi akill🙄🙄❤