Elo89 hiç saatli yemek yemedim sadece akşam saat 9 dan sonra ağzıma birsey sürmedim. Kendinizi takip edin neyi yerseniz çok sütünüz olursa onları yemeye çalışın. Benim kabak tatlısı yediğimde çok sütüm geliyordu ve de tokluk hissi oluşuyordu onu yiyince. En başta zaten kafanıza yerlestirirseniz yemiycem çok fazla diye gerçekten veriyorsunuz. Bol bol su içiyordum her oda da 1.5 litrelik su şişelerim vardi hangi oda da durursam bitirmeye gayret ediyordum.