Ben de aynı senin gibiyim. 60 la hamile kaldım ilk aylar 57 e düştüm doğuma girerken 69 kiloydum. İlk 10 gün de 60 a indim. Bebeğim şu an 3 buçuk aylık ve ben kilo alıyorum emzirdikçe tatlı istiyor canım yemek yiyorum falan. Şu an 63 kilo oldum hala regl olmadım belki ödem de vardır vücudumuz da. Ama bebeğim 6 aylık olup ek gıdaya başlayınca diyet vs başlayacağım nasılsa şu an ki kadar anne sütüne ihtiyacı olmayacak şu an sütümün kesilmemesi lazım sen de böyle düşün. Bebeklerimizin bize ihtiyacı var bu süreci hamileliğinin devamı gibi düşün bir süre daha sütün olması için böyle gidecek ve sonra kendi isteğine göre devam edeceksin