Merhabalar, kesinlikle yediklerinize dikkat etmelisiniz. İnsanlar emziriyorsunuz diye çok kalori harcadığınız söyleyip sizi yemeye teşvik ediyor ama öyle olmamalı. Abur cubur, hamur işi, tatlı, pilav ve makarna bırakın. Bunların yerine sebze, meyve, bakliyat, et ürünleri gibi daha doğal gıdalar tüketin, bunlar sütünüzü de kalitelileştirir. Emin olun sadece 1 ay dikkat ederek eski kilonuza dönersiniz. Bebek var diye daha az hareket ediyorsunuz o yüzden kilo verilemiyor. Sporunuzu da eksik etmeyin. Ben 52 kilo ile hamile kaldım, 12 kilo aldım, bebek 3 aylıkken yediklerime dikkat etmeye başladım ve hemen 52′ye geri döndüm aynı ay, şu an 1 yaşında, yediklerime çok özenmiyorum ama işe de döndüm dolayısıyla kilo almıyorum. Bir kere eski kilonuza dönünce zaten gerisi kolay. Sütüm hiç azalmadı, sütü arttıran en önemli şey su.