Konuyu yeni gordum benimde kizimda var sirtinda deri alti 3 hafta oldu dideral kullanıyoruz ama hic bir sakincasi yok zaten 3 4 gun hastanede yatiyorsunuz seker tansiyon kalp takip ediliyor buzamana kadar cikmis bir yan etki bulunmamis istatikte ilaca karsi olan ailelerde var ama bence yanlis bizim gibi ilac kulanan bir suru insan var ki biz 3 haftada sukurler olsun etki gorduk