ebruska kızım 27 günlük, kolunda hemanjiom var. Doktorumuz ilaç tedavisini gerekli görmedi, kendi kendine geçmesini bekleyeceğiz dedi. Beynine bakıldı ultrasonla, orada hemanjiom yok. Karaciğerine de bakarız ilerleyen zamanlarda dedi, sizin iç organlarda da var mı hemanjiom, o yüzden mi ilaç kullanacak? Arkadasımın kızı da ilaç tedavisi görmüş, herhangi bir yan etkisi olmamıs