tugce0517 ebruska Merhabalar. Şişliğiniz nasıl acaba benim de bebeğimin de öyle var mor ve kırmızılık şişlik halinde
ebruska tugce0517 Böyle bi şişlik, bazen çok sert oluyor bazen daha yumuşak, şuan biraz daha inmiş durumda tabi
tugce0517 ebruska ilaç tedavisi yan etki yaptı mı hayatında etkileyecek şekilde ? Ben korkuyorum bir şey yapar diye. Morarık ve kırmızılık yok galiba sizin bebeğinizde benimkinde var da ?