yaseminoztrk
Bi sıkıntısı yokmuş zamanla cesaret eder yapar 🍀🍀
benim oğlum da yaklaşık 13 aylık falandı, dersteksiz yürümeyi öğrendi.. Biz eşimle aramızda getir götür yaptırdık. hep elini bırakınca emekleme yapıyodu biz de eline bişeyler (kumanda, oyuncak, top vs) vererek “al bunu anneye götür, bunu babaya ver” falan diye alıştırma yaptırdık, eli dolu olunca bağımsız yürüdü.. zamanla da öğrendi 🥲