Anneler merhaba, kızım şuan 13 buçuk aylık oldu ancak desteksiz yürümüyor yani korkuyor elimi bırkamıyor. Tutunup kalkma, sıralama elinden tutunca yürüme hepsi var. Hatta bu ara daha hızlı ve sağlam adım atıyor ama kendisi yürümüyor hemen oturuyor. Çocuk bunu kendi kendine doğal olarak öğrenir mi yoksa benimde exstra yapmam gereken birşey var mı sizce yürüyebilmesi için