Tomris-Hatun yaseminoztrk kiz alakalari yok digeri hertarafi dagitio cok hiperaktif oburu uysal biri ekmek sevio digeri ekmegi sevmio 😫
yaseminoztrk Tomris-Hatun ayy çok zor oluyordur ya Allah güç kuvvet versin ben birtaneyle zor başediyorum 😁 ama çok şanslılar en yakın arkadaşlar artık ömür boyu yalnız kalmayacaklar 🤭😍
senamiray yaseminoztrk bende aynı böyle alıştırdım cesaretlenmiyordu eline bağcık verdim tuttum yürüttüm bıraktım sonra ilk korktu ama başardığını görünce yürür
Tomris-Hatun yaseminoztrk ay insAllah ya evet iki tane arkadas dogurdum 😻 umarim ilerleyen zamanlardada bagliliklari artsin
Yasemin38 yaseminoztrk canım kendi kendine geliştirir sen merak etme. Kendini hazır hissetmiyor olabilir. Zorlayarak korkup yürümek istemeyeceği durumum oluşmamasınada dikkat et.
ezgicomert yaseminoztrk bende siz 13buçuk aylık yazınca düz hesap olsun diye yuvarlayıp 13buçuk aylık diye yazdım😂
Nadideuzun ezgicomert iyi günler bebegınız acaba ne zmn yürüdü bende de aynısı var koltukdan tutunup kalkma merdıve tırmana ama elını bırakınca korkuyor 13 aylık olcak
ezgicomert Nadideuzun merhaba, bebeğim 15 aylıktı yürüdüğünde ama dediklerinizi yapabiliyorsa hiç korkmayın sadece zamanı vardır. Ne kadar geç o kadar iyi diyebilirim hatta😂
AlyaMavi yaseminoztrk cnm benimki de 13 aylık daha yeni emeklemeye başladı yürümesi de gec olacak muhtemelen bende korkuyorum tüm bebekler en geç 13 14 ayda yürüyor benimkinde tık yok direkt oturuyor
yaseminoztrk AlyaMavi Ay merhaba kızım şuan 22 aylık olmak üzere 15 aylıkken yürüdü 😁 post öne çıkmış çok oldu ben açalı 😁
yaseminoztrk endoplazmikretikulumiste merhaba teşekkür ederim post çok eski kızım şuan 22 aylık olmak üzere 15 aylıkken yürüdü 😁