Muartay ANA-HAT canım 220 ye aldım sıfır oldugu için 180 olarak düşünüyorum muadilleri o fiyata satılıyor
Hmzamom Miniktosbaa cnm bende yeni aldim sıfır hic kullanmadim dışarda evin icinde iki kez taktım benm sıpa durmadi kaldrdim bordo renk yenidogan aparatli ilgilenirsen