Miniktosbaa Hmzamom hmm anladım canım benim benim düşündüğüm ayırdığım bütçeyi aşıyor biraz teşekkür ederim 😇
Acemiiiii feldspar oğlum ağustos doğumlu 4 aylıkken almıştım yani 6 ay oldu alalı ama dediğim gibi 3-4 defa evde 1 defada dışarda kullandım. 100’e veririm.
Acemiiiii Aselinannisi feldspar oğlum ağustos doğumlu 4 aylıkken almıştım yani 6 ay oldu alalı ama dediğim gibi 3-4 defa evde 1 defada dışarda kullandım. 100’e veririm. İnstagram adrei nedir
Suleipek Bende de ilkay baby var yeşil etnik desenli. Yenidoğan aparatıyla birlikte 140 a vereceğim düşünen olursa. 200 tl ye almıştım hamileyken ama aynısından hediye de geldiği için hiç kullanmadım.
Meryemmm Miniktosbaa mamadusbaby var 130 liraya satıyorum kızım 2 aylık sevmedi kullanamadık siyah melodi desenli
Meryemmm Miniktosbaa mamadusbaby var 130 liraya satıyorum kızım 2 aylık sevmedi kullanamadık siyah melodi desenli
Miniktosbaa Meryemmm teşekkür ederim canım buldum ben kanguru ama arayan diğer arkadaşlara bi yaz istersen