Mertburak Merhaba eğer sıklıkla banyo yaptırıyorsanız düşmesi biraz geç oluyor. Biz hastaneden geldikten sonra bir kere yıkadık sonrasında göbeği düşene kadar yıkamadık. Kuru kaldığı içinde çok şükür 6 günde düştü
Merdumgirize efnosunannesi bi haftada düştü ama toparlanmamıştı daha sarılık olduğy için kilo bile kaybetti.
cicek061 efnosunannesi doktor veriyor zaten ilaç değil temizleme solüsyonu babusol adi arastirabilirsiniz
Bisracinarkartal efnosunannesi benimki sanırım 15. Günde düştü bebeğimin sarılığı vardı kilo geriliği oluyordu bence ondan hastanede k vitamini felannyapildi sonra düştü
efnosunannesi Bisracinarkartal k vitamini doğar doğmaz yapıldı da sarılıkla bende mücadele veriyorum sarılık zayıflatır mı sık sık emzirmeye çalışıyorum 3 saati geçmiyor bile elimden geldiği kadar 1 saatte bir 1.5 saatte bir geceleri uyandırmak zor oluyor ama kaldırıyorum mecbur
efnosunannesi Minnakinannesiii sarılık problemi bende yaşadım sınırda dedi ama sık sık emzir dedi kendin takip et vücudu sarı olmasın dedi gözlerinin beyazı da sarıydı şimdi düzeldi gibi o yüzden götürmedim geri
Minnakinannesiii efnosunannesi işte benim bebeğim o ışık altında 7 gün kadar yattı ayrı ayrı tarihlerde o yüzden kurudu çabucak göbeği onu söylüyorum
Bisracinarkartal efnosunannesi doğduğu zaman her bebeğe yapılıyor birde göbek bağı geç düşen bebeklere k.vitamini yapılıyor Sarılık bebeğe kilo kaybı yapıyor gündüzleri en fazla 2 saat te bir kaldır emzir gecelerinde aynı şekil ağzını acmiyorsa kasiga sağ zorla ver ben 1ay sarılık çektim o şekilde yaptım hemen atlattik
selosunannesi efnosunannesi ben iki tane doktor değiştim valla önemli bişey değil 14 günü geçerse de alınır bı işlemle dedi ama tam iln dördüncü gün düştü çok şükür sağlıklı da
efnosunannesi Bisracinarkartal şu an gözünün içi güzeldi gibi elimden geldiği kadar uyandırıp emzirmeye çalışıyorum uyanık kaldığı zamanlar ⅔ kez emiyor şuan ölçtürmedim kaç çıkar bilmiyorum ama teninden anlaşılıyor düzelmeye başladı heralde göbek bağı bugün düştü ne zaman banyo yaptırmam uygun olur ?
Kelebek1407 efnosunannesi 53 günlük bebeğim var göbek bağı 2. Haftasında düşmüştü ama şuanda daha yara gibi bende bunu merak ediyorum acaba normal mi bilen lütfen yazsın…
Bebegimm1 efnosunannesi buyuklerin dedigini dinlemeyin mantikende alakasiz zTen soyledigi.benm doktorum gobek bagi için sprey vermisti eger vermediyse alın kullanin 7gunlukken dusmustu ve ilk hafta kilo vermisti sarilik cikmisti soyledigi şeyin alakasiz oldugunu anlayin diye yazdim siz eczaneden alip kullanin
Aysegulkrsd efnosunannesi benim 7 günde düştü bi iltihap var mı akıntı gıbı çünkü düşünce sıvı çıkmıs tı doktora 2 kere götürdüm yaktı orayı doktorum
Aysegulkrsd efnosunannesi evet bide kaynananız sacmalamıs ben dogum yaptım ewe geldık 3. Gün sarılık olduk bebegım 3300 dogdu sarıldıktan 2800 e düştü ama 4 gün sonra göbegı düştü öteki turlu düşmezdi iltihap kapmadıgı sürece siz farkedersınız zaten herseyi anneler daha iyi biliyo ve hissedıyolar doktorunuza sorun bi
Prensimmm52 efnosunannesi çok biliyor kaynananız demek istiyorum oğlumun 13. Günde düşmüştü 1 haftalıkken kontrole gittiğimiz de 400 gr almıştı doktor çok güzel maşallah demişti yani ne alaka kilo alımıyla göbek bağı
Deletedmom_21 efnosunannesi ayy yok ya alakasi yok bacim sutle gobek bagi ne alaka sadece gereksiz bir yorum nasol kilo alimi bebekten bebege değişiyorsa gobek bağı dusme olayo da bebekten bebege değişiyor