Bisracinarkartal şu an gözünün içi güzeldi gibi elimden geldiği kadar uyandırıp emzirmeye çalışıyorum uyanık kaldığı zamanlar ⅔ kez emiyor şuan ölçtürmedim kaç çıkar bilmiyorum ama teninden anlaşılıyor düzelmeye başladı heralde göbek bağı bugün düştü ne zaman banyo yaptırmam uygun olur ?