Kızlar ben doğum yapalı 11 gün oldu. Bebeğimin göbek bağı hala duruyor normal mi ne zaman düşer neye göre düşer ? Kaynanam çabuk toplanan çocuğun göbek bağı erken düşer diyo demek ki kilo almıyor çocuk dedi. Sütüm yaramıyor mu acaba diye beni şüpheye düşürdü . 🤷🏼♀️