Benim kızım da 19 buçuk aylık 🤭 50 civarı kelimesi var, konuşarak anlaşabiliyoruz. Bazı kelimeleri doğru telaffuz edemese de yaklaşıyor, benzetmeye çalışıyor. Maalesef internetten video falan da izliyor, şarkılar, çizgi filmler vs. Oradan da öğrendikleri oluyor. Her bebeğin gelişimi farklı, birden açılıyor bazı bebeklerin konuşması. Bir doktora danışmanızda fayda var, ciddi anlamda geri kaldığını düşünüyorsanız.