1balkizannesi Svcnvebebegi 1.komsununun kızı ile kızını neden karşılaştiriyorsun😬😬😬 2.her bebek farklıdır gelişim gereği. 3.benim kizimda her şeyi anlıyor,biliyor yapıyor ama çok konuşmuyo. Eğer ki isterse işine gelirse konuşur.19 ay 9 günlük ☺️
Svcnvebebegi 1balkizannesi sürekli gözumun önünde kizin konuşması benim kızımın öyle durması ister istemez insan takıyor yani. Yoksa tabi her bebek kendine ozeldir 😄
Merryyy Svcnvebebegi evet evet bizde aynı böyleyiz canım bende bekliyorum merakla ne zaman konuşacak diye daha benimki hayvan seslerini bile çıkartmıyor öyle yeni miyav diyor hav hav diyince tekrar ediyor