Svcnvebebegi Merhabalar kızım 19 aylık. Surekli konuşuyorum şarkılar söyluyorum. Herşeyi anlatıyorum ona. Canı isterse anne mama aç falan diyor. Birşey istediği zaman elimden tutup götürüyor yanına. Komşumuzun kızı 16 aylık herşeyi soluyor maşallah. Bütün gün tw de izliyor. Benim kizim günde yarim saat izliyor. Tw alakası yok. Kafama çok takmaya başladım artık ne zaman konuşacak diye. Herşeyi anlıyor ama konuşma yok. Normal mi sizce
yavrukussss Svcnvebebegi benim oglumda 16 aylik ayni sizinki gibi her seyi anliyor ama anne baba mama dede han hayvan sesleri var ses taklidi var yani ama her seyi soylemiyor cok dilli degil
aylizinannesiii Svcnvebebegi benim kızımda 18 aylık baba dede mama muz gel hadi bide hayvan seslerinden başka bisey yok kitap okurum şarkı söylerim gündüz radyo açarız dans ederiz ama daha bunlardan öteye gidemedik
Nilinannesiii Svcnvebebegi bence normal benim kızımda 20 aylık anne demedi daha. Dün ilk defa ağaç kuş dedi genelde söylediği kelimeler baba dede meme mama pear apple up . Bu arada ing ogretiyorsanda geç konuşur çocuk
Svcnvebebegi yavrukussss benim kızım birşeyler mirildaniyor ama anlamıyorum. Konuşuyorum da sürekli ama demek ki her çocukta etki etmiyor
yavrukussss Mavi1602 sizinkinin kac kelimesi var peki 🤔 İnsan cok takiyor birde su ayda su kadar kelime falan diye sartlayinca dahada geriliyor insan
yavrukussss Svcnvebebegi mirildanmasida guzel bence benim oglum mirildanmaz bide birden acilirlar insAllah 🌼
Merveadil01 Svcnvebebegi eğer emzik emiyorsa kesinlikle etkiliyor konuşmasını emziği bıraktırsanız daha erken konuşuyor yeğenimden biliyorum nerdeyse iki yaşına gelmişti emziği bıraktırdık bir aya şakıdı resmen 😅
Mavi1602 yavrukussss anne, baba, meme, aç, gel, hadi , ver, dadı(dayı) ,attı, gol,düt düt hav hav, vak vak , cısss , canı acıdığı zaman acıyo diyo kendince unuttuğum vardır belki ama bunları diyor
Mavi1602 yavrukussss renklerden prmbe( bembe) diyor bide mavi diyor. Anin diyor ezan okunmaya başlaynca
Sofyatomasatlas yavrukussss kaç olması gerekiyormuş o aylarda? Benim oğlum 14.5 aylık anne baba dede lamba gel mama meme miyav hav vak bak hadi acıdı acı sıcak gibi sözcükleri söylüyor. Ama sürekli değil ara ara kullanıyor, başka öyle anlamlı bir şeyi yok.
Svcnvebebegi aylizinannesiii normal o zaman. Her bebeğin gelişimi farklı demek ki. Inan komşum kızıyla hic ilgilenmez. Yeni doğan bebegi de var. 16 aylik Ama maşallah konuşuyor herşeyi anlatıyor. Bebeğe bağlı bence
yavrukussss Svcnvebebegi kesinlikle bebege bagli ogluma fil zurafaya kadar gösterip öğretmeye çalışıyorum gosteriyor ama kelime sayisi az 🤷 Ama cok sukur en azindan kelimeleri var oyle düşünün 18.ayda 5-10 kelime arasi bekleniyormus
yavrukussss Mavi1602 Bana cok yeterli geldi aslinda baya soyluyor 18.ayda 5-10 anlamli kelime bekleniyormus ama hayvan sesleri buna dahil mi bilmiyorum
Benisahtesevmee Konuşmuyor hala herseyı anlıyor komutları yerine getırıuor ama ıhıh dıye herseyı yaptırıyor
Mavi1602 yavrukussss valla bilmiyorum canım geçiyor diyende var geçmiyor diyemde var. Bütün komutları alıyor. Vücudda ağız, burun , göz , ayak, el, saç kulak, göbek bunların yerinide gösteriyor.mesela geçendede bana bi ortamda aaa konuşmadı lazımdı bıcır bıcır dediler herkes bişey diyor
Svcnvebebegi Nilinannesiii yok canım ingilizce falan söylemiyorum. Herşeyi konuşup gösteriyorum anliyor ama kelimeye dokemiyor.