Rules Turunckafam ya bende biraz önce tariflere baktım. Anneme dedim revani mi yapsak oda hep tatlı yapıyon tuzlu bişeyler yap dedi 😂 en son yarına mercimek salatası yapmaya karar verdim 😂 hedef şaşırtıyorum kendi kendime ahaha
Rules Cemre_61 ay benim evdeki abur cubur bitti sayılır neyseki 😂 almıcam artık onlar çekmecede durdukça benimde aklım o çekmecede hep. Ben ekmekte almıyorum eve tam buğday ekmeği alıyorım onuda kaç gündür yemiyorum zaten çok lezzetli bişey değil 😂
Cemre_61 Rules valla uyuyamadım karnım aç diye ya 😂😂 benimde 5 kilo fazlam var vermem lazım ama Ramazan’da gider diye düşünüyorum 🤔 🥰
Rules Seldademir neyseki yalnız değilmişim ahaha 😂 bende dünyayı yiyorum kaç gündür bugün yemicem niyet ettim 😂
Rules Cemre_61 benim ramazanda gideceğine dair umudum yok. Çünkü ben hep ramazanda kilo alırım iftarda başlayıp sahura kadar yerim 😂 benimde 5-6 kilo fazlam var
Rules Akayaycan oyyy allahım cips için ölebilirim 😂 bende doyma hissi yok bide hadi bunu yedim bitti yok yiyorumda yiyorum 😂
Cemre_61 Rules 😂😂 ilk başlarda zor oluyo ama sonra yememeğe alışıyorum ben genelde öyle oluyo İnşaAllah değişmemiştir geçen sene tutamamıştım çünkü hamilelik ve doğuma denk gelmişti bu sene değiştiysemmmm yandıkkk 😂 gider gider yaparız biz fulll motivasyon 💃🏻
Annesiballisiii Rules Ya benim kilom yok 17 haftalık gebeyim sadece göbeğim var oda bebekten dolayı malum. Gebelikten öncede bekarken de gece yemek yeme huyum vardı geceleri çok acıkıyorum. Kendimi bildim bileli hep aynı kilodayım. Gebeliklerim de sadece göbeğim çıkmıştı. Ama sağlık açısından hiç memnun değilim bu huyumu bırakmam lazım. Mesela az önce kahvaltılık çıkardım yedim yatağa yattım çok zararlı biliyorum ama engel olamıyorum. Kuzenlerim eşim falan bu kadar yemeye 100 kilo olman lazımdı diyorlar mesela 🤷
Rules Annesiballisiii bazı vücut yakıyor ben 30 yaşıma kadar her gece istisnasız yerdim hatta dışardan falan yemek söylerdim herkes şaşırırdı nasıl bu kadar zayıfsın dünyayı yiyorsun diye. Ama yaş 30 u geçince metabolizma yavaşladı tabi bu sefer kilo verme sıkıntısı başladı. Ve hayatı boyunca yemiş bi insanın yemesini kısıtlamak zorunda kalması o kadar zor ki. Yiyip yattığın zaman vücuduna en büyük kötülüğü yapıyorsun işte. O yediklerini sindirmeye çalışıyor organların dinlenemiyor hiç. Bu alışkanlığı bırakmak lazım ama nasıl.
Rules Cemre_61 bende 2 senedir tutmuyorum bu sene denemek istiyorum. Zaten aralıklı oruçla diyet yaptım hep zorlanmam ama susuzluk zorlar mı diye korkuyorum emziriyorum hala ve çok emiyor. Belki bende senin gibi yavaş yavaş azaltırım Ramazan’da
AbrhamH Rules ayni durumdayiz. Gece gece fast food yiyesim geliyo, kebab yiyesim geliyo kafalsri yicem 😄🤦🏻♀️🤦🏻♀️ demin iki tost gömdüm
Rules AbrhamH hay maşallah. Ya benim bide geceleri her yerden önüme yemek reklamı çıkıyor 😂 kesin bana çip taktılar
Annesiballisiii Rules Aynen gece organların dinlenmesi gerekiyor aslında özellikle midenin. Ama biz dinlenmesine izin vermeden tekrar çalışmasını sağlıyoruz ve bunun bedelini yaş ilerledikçe ödiycez. Şeker kolesterol tansiyon gibi hastalıklar hem genetik hemde bizim kendi hatalarımız sonucu ortaya çıkıyor. Ben henüz 29 yaşındayim yaş ilerledikçe metabolizma çökecek ve hastalıklar çıkacaktır. Bir doktor gece acıktığınız zaman illa bir şeyler yemek istiyorsanız hafif ve az meyve tüketebilirsiniz demişti. Yarım elm yarım muz yarım armut çilek gibi. Ve yatmadan önce muhakkak 1 bardak su içilmesi tavsiye ediliyor.
Hb123456 Rules ben hiç veremedim kilo öylece 40 kilo duruyor üstümde 😂😂cok güzel yaparım menemen yapayım bir demlik çay sıcak ekmek yiyip vurup kafayı yatalım senle gardaşım bosver 😂😂😂
Rules Hb123456 yok yok yemicem ben bacım 😂 işte bu yüzden 40 kilon duruyor yeme sende yeme 😂 vur kafayı yat
Cemre_61 Rules ben sadece gece emzirdiğim için sanırım daha rahat olur sen denersin canım bi bol bol su içersin artık rabbim verir bir kolaylığını ❤️
AbrhamH Rules hahahah ay sen çok yaşa 😄😄 ben de dizi izlerken surekli yedikleri yemekler beni gaza getiriyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hb123456 Rules aynen şaka yapayım dedim gece gece 😂😂benim gibi olma gardaşım sen ben tutamıyorum sen tut 👏👏
Karsu11 Rules akupunktur a başladım ben gece cips kola baklava börek yerdim simdi kulakla oynuyorum yok canim istemiyor birde akupunktur hocam gizli solak olduğumu tespit etti gece acikmasi o yaparmış etkisini gördüm 1 ayda 8 kg verdim
Altayaaa Bende diyeteyım hedefime ulaşmak için 4 kilo daha vermem laazım , son zamandır açlık hissi var dediginiz gibi geçe başlıyor yoğurdu Aliyorum çok yavaş yemeye başlıyınca doyuruyorum . Diyette altın kural çok yavaş yemek açlıgı basar
Rules Altayaaa ay ayı gibi yiyorum yemin ederim o kuralı biliyorım ama çok hızlı yemek yiyorum. Kaçacak sanki önümden. Ama yoğurt ta tok tuttuğu için gece yememek gerek vücut ne kadar aç kalırsa yağ yakımı o kadar fazla olur
Rules Cemre_61 denicem bakalım çok sıkıntı olacağını sanmıyorum. Zaten çok aşırı emiyor belki azaltır 😂 beni çok yoruyor
Rules Annesiballisiii ben 36 yaşındayım metabolizmam çok hızlı ama kilo verme oranım çok iyi değil mesela gerçi çok yiyorum ben ya yememe göre yine iyi aslında. Ama diretayetli değilim yani. Kilodan ziyade sağlık için yapmak lazım ama yemek tatlı geliyor 😂