Hb123456 Rules aynen şaka yapayım dedim gece gece 😂😂benim gibi olma gardaşım sen ben tutamıyorum sen tut 👏👏
Rules Hb123456 ay ben 30 kilo verdim kızz geri alırmıyım 😂😂 tuttum boğazı valla inşallah uyursam sıkıntı kalmaz 🤪
Rules MySunny ay gün içinde içiyordum tarçınlı suyu bak unutmuşum. Yarın yapayım tekrar gerçekten faydası oluyor. Teşekkürler hatırlattığın için.
Karsu11 Rules ilk seans 220 sonra 110 haftada 2 gün gidiyorum iştahım baya kapandı hatta İskender asiri severim ödül günü yaptım yarim porsiyon yedim normalde 1.5 yer üstüne künefe yerdim 🤣
Rules Altayaaa ay ayı gibi yiyorum yemin ederim o kuralı biliyorım ama çok hızlı yemek yiyorum. Kaçacak sanki önümden. Ama yoğurt ta tok tuttuğu için gece yememek gerek vücut ne kadar aç kalırsa yağ yakımı o kadar fazla olur
Altayaaa Rules duşuk yaglı yogurt yag yakımını hızlandırır . Gece yenmeze daha iyi ama işte çok aç kalıncada atak geliy yemeg ekmeği saldiriyorsun .Bende aynıydım hızlı telaş bebekten sonra her şey 😃 acele
Rules Cemre_61 denicem bakalım çok sıkıntı olacağını sanmıyorum. Zaten çok aşırı emiyor belki azaltır 😂 beni çok yoruyor
Rules Karsu11 sen bensin 😂😂 bende bi araştırcam merak ettim. Gerçi benim kilom kalmadı ya verdim. 68 le hamile kaldım 63 e kadar düştüm şuan 66 yım. 60 olsam çok iyi olacak boyum uzun ideal kilo bence o yüzden gerek olmayabilir
Rules Annesiballisiii ben 36 yaşındayım metabolizmam çok hızlı ama kilo verme oranım çok iyi değil mesela gerçi çok yiyorum ben ya yememe göre yine iyi aslında. Ama diretayetli değilim yani. Kilodan ziyade sağlık için yapmak lazım ama yemek tatlı geliyor 😂
MySunny Rules asıl açlık gece başlar,sen geceleri gelip geçrrken yudum yudum iç.Başka türlü açlığa dayanmak imkansızdır.Beyin izin vermez, şekersizliğe.Tarçında şeker olduğu için, beyin mideye yemek ye diye baskı yapmaz.
AbrhamH Rules hahahah ay sen çok yaşa 😄😄 ben de dizi izlerken surekli yedikleri yemekler beni gaza getiriyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
AbrhamH Rules dun geceyi 2 kucuk peynirli domatesli ketcap ve mayonezli tost ve ceyrek kase cekirdek citleyerek kapattim 😂 çok şükür cips yemiyorum bayadır ama tabi kilomda hiç eksilme yok. Burdan raporlaşsak mi ya her gece ne yedik. Ne istedik ama yemedik kendimize izin vermedik. Gerci ramazan geliyo zaten. Gece yemeye yumuluruz gibi geliyo bana 😄😄
Rules Altayaaa ya kesinlikle başka şeyler yemektense en masumu yoğurt. Keşke dirayetli olabilsek hiç bişey yemesek ama emzirmekten sanırım krize giriyorum
ilahiyatci_Mom Rules 50 kiloyla hamilr kaldım 88 ile doğurdum bir hafta sonra tartılma sansım oldu 60 kiloya düşmüştüm asırı suyum ve ödemim vardı derken emzirme döneminde 80 i gördüm sütüm azdı süt olsun mantıgıyla midemi kocaman yaptm . Sonra agustosta diyete başladım 80 kiloyla ekimde oğlumun ilk yaş günü vardı içten içe üzülüyrdm şişman karsılamak istemiyrm o günü diye bigün ansızın diyete başladım agustos ayınca 80 ile başkayıp ekim ayında fix 62 kilolara düştüm sonrası devam ettim ve yaklasık 4-5 aydır sabit 50 kilodaydm su son bir aydır öyle bir abur cunur cukuruna düştüm ki yine 54 kilo olmusum hemen kesemiyrm da artık bünye istyr bende yavas yavas bırakıyrm tekrar ekmek yemezken ekmeksiz yiyemez oldm vs kilo almaya basladm hemen silkelendim cünkü cok zamanını alıyor insanın bu diyet işleri basarmısken yine salmak istemiyrm😊
Rules ilahiyatci_Mom ya çok kritik bi durum azıcık ucunu salsam hemen kilo alıyırım ve uzun süre diyet yapınca anca veriyorum bi yerde direncim kırılıyor hatta veremiyorum bile. Kilo çok nankör 🤦🏼♀️
herseySeninleguzel11 Rules Ben süt içiyorum genelde. Geçiriyor bazen de akşam eşinle meyve yerken yanında süt içerim acıkmıyorum o zaman.