Kızlar doğum kilolarımı verdim çok şükür. Göbeğim ve biraz fazlalığım var. Gündüz iyi gidiyorum spor falan yapıyorım fırsat buldukça. Ama gece olunca zil çalıyor midem resmen. Sürekli bişeyler yemek istiyorum yemesem açlıktan uyuyamıyorum resmen. Aralıklı oruçla verdim kilolarımı o dönemde çok iyiydim dirayetliydim ama doğum kilosunu verince bende bi rahatlama direndim kırıldı. Motivasyona ihtiyacım var ve asla motive olamıyorum tekrar 🤷🏼♀️