Gozdedgn 1prensannesi06 19 aydir molfix kullaniyorum bir defa slepy aldim ama cok memnun kalmadim fiyat farki yok ben molfixten daha cok memnunum
Merveovunc-1 1prensannesi06 siz yinede bir anda bez değiştirmeyin pişik olmasın bir ondan bir ondan geciş yapın ben oyle yapmıstım primadan sleepye.hoş simdidegece uyurken prima takıyorum gündğz sleepy.
Brgl11 1prensannesi06 6 kiloyken geçtim fakat şuan 9.5 kilo biraz zayıf bebek aslında paketin üzerinde yazan kiloyu takip ediyorum diyebilirim sizin bebeğiniz kaç kilo
_mercanligunler 1prensannesi06 doğdu doğalı Molfix kullanıyorum herhangi bi şikayetim yok 27 aylık 🌸 üzerinde yazan kilosuna göre aldım hep
Brgl11 1prensannesi06 ayrıca geceleri değiştiriyor musunuz bilmiyorum ama ben akşam 10 gibi değiştiriyorum sabaha kadar almıyorum rahatsız etmiyo pişik de olmuyo
Betull95 1prensannesi06 şuan kaç numara kullanıyorsanız molfixte o numarayı alabilirsiniz mesela ben sleppy 5 almıştım oluyordu ama Molfix 5 daha rahat oluyordu tam sarıyordu popoyu bacakları öyle örnek vereyim
1prensannesi06 Betull95 birde mavi paket var avantajlı paket yazıyor onunla yeşili arasında fark var mı
Poncikkkk 1prensannesi06 bnde ikisini kullandım sleepy kalıp olarak daha küçük bebeğin kaç kiloysa o aralıkta al iyi bir bez bnce
Eren2910 1prensannesi06 doğduğundan beri kullanıyorum memnunum bikere slepy almak zorunda kaldım incecik geldi molfix yanında
1prensannesi06 Eren2910 mavi olan var avantajlı paket diyor onu mu kullanıyorsunuz yeşili ile mavisi aradında fark var mı
Betull95 1prensannesi06 mavi paket yeni paketler ama kalite olarak aynı sadece paket rengi değişik ikisini de alabilirsiniz
Eren2910 1prensannesi06 mavi paket olandan kullanıyorum yeşili denemedim mavi olan gerçekten güzel yani memnunum 6 kilo 3 numara tam oluyor
balyanakannesi2901 1prensannesi06 bende molfix kullanıyorum gayet iyi herhangi bir sıkıntı olmadı şu ana kadar pişik falan da yapmadı sleepyi hiç kullanmadım ama kalıpları normal yani molfixin
Yenianne0681 1prensannesi06 biz hep molfiks kullaniyoruz 1 kez sleepey aldim oglum 4 numara molfiks kullanirken sleepenin 4+ sini aldim molfikse gore kalibi dar geldi bana ve sleepenin yan bantlarini falan begenmedim molfiks daha iyi bencede bebeginiz kac kilo